Forum Gildii Champions Of Molten

Jebacz!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-11-16 23:12:31

Crabby
Administrator
Dołączył: 2015-11-16
Liczba postów: 11
WindowsChrome 46.0.2490.86

Blood Dk pve

DK Blood to służy do tankowania. Jego mocną stroną jest duży selfheal i banka absorbująca obrażenia fizyczne.


Priorytety statystyk:
-Mastery (Mastery w bloodzie umożliwia nam nabijanie "bańki" absorbujacej obrażenia fizyczne przy każdym użyciu Death

Strike. Im więcej mastery tym większa będzie nasza bańka. Więcej o bańce w rotacji),

-Parry/Dodge (Staramy sie osiągnąć mniej więcej balans, chociaż według mnie w Dodge można zainwestować odrobinę bardziej,

ponieważ z talentu Dancing Rune Weapon dostaniemy 20% parry na 12 sekund co 1.5mina z Forge'a broni 4% parry na stałe),

-Hit/Expertise (Do poziomów raidów Cata HC nie są jakoś specjalnie ważne).



Drzewko talentów:

Ja używam takiego buildu i taki też polecam.

blood-death-knight-talents-single-target-small.jpg



Rotacja :
Tankujemy oczywiście w Blood Presence. Przed walką warto wrzucić na siebie Boneshielda.

Na celach pojedyńczych, takich jak bossy, na początek walki nakladamy Diseasy (Outbreakiem lub Ice touchem i Plague Strikiem), pomoże nam to utrzymać aggro i jeśli talenty rozdaliśmy w Scarlet Fever, zmniejszy obrażenia fizyczne celu o 10%. Kolejnymi krokami jest spamowanie Death Strikiem , który leczy nas mniej więcej o 10-12k i nabija bańkę absorbującą Phisical Damage. Bańka ta po użyciu kolejnych DS nie znika , a zwiększa sie co jest dużym plusem.

Do wypompowywania sie z nadmiaru Runic Power używamy Rune Strike'a który dobrze nabija aggro. Gdy boss castuje - odpalamy
SpellShielda - absorbuje on 75% obrażen magicznych ktore otrzymamy , po zaabsorbowaniu obrażen równych 50% naszego HP lub
po upływie 5-7 sekund (zależy od glypha) znika.
Do interruptowania spelli używamy Mind Freeze , który kosztuje nas 20 RP, dlatego zawsze warto zachomikować troche RP. MF posiada 10 sekund cooldowna. Gdy w trakcie walki brakuje nam run używamy Blood Tap, który zamienia jedną Blood Rune w Death Rune(zalicza się jako każda z run), lub używamy Runic Empowerment która odświeża wszystkie nasze runy i nabija nam odrobinę RP.
Jeśli ucieknie nam aggro używamy Dark Command (taunt) lub jeśli cel nie jest bossem Death Gripa.
W trakcie walki warto używac Rune Tapa  nie tylko by leczyć siebie, ale by (jeśli posiadamy odpowiedni glyph) uleczyć druzynę o 5% ich HP. Naszymi "odpałkami" są Icebound Fortidute, Dancing Rune Weapon, Vampiric Blood, Army of the Death (powinno zmniejszać obrażenia jakie otrzymamy podczas przyzywania ghouli
jednak na Atlantissie póki co to nie działa, warto jej jednak użyc do pomocy przy nabiciu aggro ponieważ robi spory DPS) i przyzwanie pojedyńczego ghoula po to , by go poświęcić Death Pactem , co leczy nas o 40 % naszego hp.

Na kilka celów na początek rzucamy pod nogi Death & Decay, wrzucamy na jeden cel diseasy i rozrzucamy je na pozostale cele w pobliżu przy uzyciu Pestilence. Gdy już to uczynimy utrzymujemy na sobie aggro używając Heart Strike, który atakuje kilka celi jednocześnie , naprzemiannie z Deathstrikiem, aby ułatwić healerom zadanie. Teoretycznie do utrzymania aggra w grupach mobów służy też Bloodboil, dla mnie jednak jest on stratą runy.

Forge na broń dla tanka DK to Rune of Swordshattering - zwieksza nasze parry na stałe o 4% i zmniejsza czas disarmów o 60%.

Gemujemy się na początku na Stamine - gdy osiągniemy mniej więcej 150k HP gemujemy sie juz tylko w Mastery/Parry/Dodge.

Glyphy:
Prime: Glyph of Icy Touch, Glyph of Heart Strike, Glyph of Deathstrike.
Major: Glyph of Pestilence, Glyph of Rune Tap, Glyph of Anti-Magic Shield.
Minor: Glyph of Ressilent Grip, Glyph of Horn of Winter, Glyph of Blood Tap.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
odzeradofarmistrza - speedytrans - pandeum - barawarriors - artemidamu